Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Stojíme si za kvalitou našich výrobků. Pokud se přesto objeví jakýkoli problém, neváhejte nás kontaktovat kvůli reklamaci zboží.

Možné důvody pro reklamaci:

  • Obdrželi jste nekompletní, poškozené nebo nesprávné zboží.
  • Zboží vám nevyhovuje a chcete jej vyměnit nebo vrátit.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Kontaktujte nás: Pošlete nám e-mail na info@sladino.cz, kde vám poskytneme další instrukce ohledně postupu reklamace.
  2. Vyplňte reklamační formulář: K vyřízení reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který je k dispozici zde: Reklamační formulář
  3. Lhůta pro vyřízení: Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.

 

Tým Sladino